Useless

Jag vet att jag är en usel bloggerska, uppdaterar som en sengångare för tusan. Men men, jag vet att DU gillar mig ändå. Thank god!
Just nu sitter jag vid datorn och kikar runt i bloggdjungeln och så har jag precis skickat i väg en beställning på hm.com. Så inom en vecka skulle jag tro att jag får hem en underbar vid röd kjol och ett par fin fina bruna kängor med klack.
Tommy är i stan och tar en öl med några vänner, det är faktiskt rätt skönt att ha en kväll för sig själv såhär. Gillar att sitta med datorn i knäet och kika på kläder och bloggar med en kopp te nära till hands.
I morgon blir det till att fira min underbara fina vackra bästa fru eftersom hon fyller 22 år. Vi möts upp halv tio på tåget in till stan och sen har vi en heldag tillsammans, mer än så kan jag ju inte berätta nu.. Ska bli såå himla kul, har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0