Njuter av ensamheten. Ibland kan jag!

Idag är det väldigt skönt att var själv hemma, känns riktigt trevligt.. Bara tar det väldigt lugnt, myser nerbäddad i sängen med datorn på magen. Den värmer skönt faktiskt vilket är tur eftersom det är så nedrans kallt i lägeneten.. Brrr!!
I morgon är jag ledig från jobbet och på schemat står istället tvätt, systemet, lämna tillbaka hyrfilm, handla inför Maddes kalas, kanske träna och sen mysmiddag hos mig på kvällen. Frugan och jag hela dagen och nästan hela helgen, ska bli grymt!
Tommy har grabbdagar i åkersberga med Matte och kommer tillbaka på lördag lagom till att vi ska fira Madde här.
Åå vilken bra helg det ska bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0