Världen står stilla idag.

Det är fredag och jag brukar alltid vara lite extra glad och nöjd på fredagar. Den känslan vill inte infinna sig hos mig idag, allting är bara segt och konstigt. Jag har ont i halsen, har ont i kroppen och är på deppigt humör. Det känns som att hela världen står stilla idag, men tiden går som vanligt och snart måste jag resa mig ur sängen och göra mig i ordning för jobb. Allt jag orkar med idag är egentligen bara att fortsätta ligga här i sängen med mina stora pyjamasbyxor, Tommys tröja som doftar Tommy och mina varma raggsockor. Det är något obehagligt med den här dagen, jag hoppas den går fort. Kan fortfarande inte riktigt förstå att farfar inte finns längre. Jag saknar honom!
Jag vill stanna hemma i sängen idag, jag vill jag vill jag vill. Det är inte mycket jag vill idag, men det vill jag! Jag VILL liga kvar i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0