Sjuklisar

Idag blev det inget jobb utan jag bytte bort mitt pass till en annan dag. Istället åkte jag till en trött Lisa i tumba och avlastade henne lite från sjuka lilla Love så att hon fick åtminstone lite vila.
Jag själv känner mig inte så frisk heller, börjar känna hur halsen tjocknar, huvudet är tuuungt och kroppen öm. Ush och fy för det!! Nu får jag nog ta en favorit i repris med ett varmt avslappnande bad, funkar alltid.
Senare när Tommy kommer hem blir det enkel middag bestående av Keldas färdiga soppa och "god i kvadrat"- mackor. Måste nästan bli lite the innan John Blund kommer och tar mig också, för halsens skull.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Ja, jag såg de lackade också, men de i mocka eller vad det nu är känns ännu snyggare! Lucky you som fick tag i ett par =)

2009-12-04 @ 17:13:23
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0